HOŞGELDİNİZ...

Entegre pazarlama iletişimi, pazarlama, reklam, halkla ilişkiler, marka, grafik tasarım, web tasarımı ve kişisel gelişim üzerine derlediğim yazılardan, görsellerden ve videolardan oluşan arşivimi bir kaynak olarak paylaşmak, yazılarınızla geliştirmek, yorumlarınızla zenginleştirmek istiyorum.

En iyi dileklerimle...

Tüm haberler yazarlarına aittir. Sadece bilgi amaçlı kullanılması ve haber yollarken kaynak bildirilmesi rica olunur.

HS EPI 'de Ara

24 Şubat 2007 Cumartesi

Stratejik Planlama-Analiz

Planınız, düşüncelerinizin aynası gibidir. Bir iş fikri olarak iyi anlatılamamış konuların size ve başkalarına bir şey ifade edecek şekilde anlatılmasıdır. Aklınızda doğal olarak genel bir hedef hep vardır. Ne var ki, özel hedefler belirlemeniz şarttır. Örnek mi? "Geliştir. Paketle. 6 ayda 100 dolardan 500 kopya sat..."
Operasyon, pazarlama ve finans gibi çeşitli konularda özel hedeflerinizin olması doğaldır.

Artık, işe daha gerçekçi bakıyorsunuz. Strateji belirlemeniz gerektiğini görüyorsunuz. Rekabetle başa çıkmanızı sağlayacak taktikleriniz olmalı diye düşünüyorsunuz. Hedef, strateji ve taktiklerinizi bir SWOT analizinde göstermeniz mümkün.
Yazının devamı için başlığını tıklatınız...

Hiç yorum yok: