HOŞGELDİNİZ...

Entegre pazarlama iletişimi, pazarlama, reklam, halkla ilişkiler, marka, grafik tasarım, web tasarımı ve kişisel gelişim üzerine derlediğim yazılardan, görsellerden ve videolardan oluşan arşivimi bir kaynak olarak paylaşmak, yazılarınızla geliştirmek, yorumlarınızla zenginleştirmek istiyorum.

En iyi dileklerimle...

Tüm haberler yazarlarına aittir. Sadece bilgi amaçlı kullanılması ve haber yollarken kaynak bildirilmesi rica olunur.

HS EPI 'de Ara

19 Şubat 2007 Pazartesi

Marka Verilen Sözdür, Logo ve İsim Değil...



B.J. Cunningham 14.04.2002 Hürriyet İK S: 17

Kullandığınız marka sizi tanımlıyor. Hakkımızda 'sözsüz ifade' veriyor. Hayata bakış açınızı, sosyal amacınızı statünüzü karakterinizi yansıtıyor. Bu nedenle şirketler marka oluştururken çok dikkatli olmak zorundalar. Marka gurusu BJ Cunningham şirketleri insanlara benzetiyor. "Eğer bir şirket kendini algıladığı şekilde algılanıyorsa ve bunu amaçlıyorsa güçlü bir şirkettir" diyor.
Cunningham İngiltere'de bulunan Middlesex Üniversitesi'nde üç boyutlu dizayn konusunda eğitimim' tamamladı. Enlightened Tobacco Company'nin İngiltere'deki kurucusu ve CEO'luğunu yürütüyor. Londra'da marka danışmanlığı yapıyor. Daha önce Marka ve 2000 ve Marka 2001 Konferanslan'm da yöneten Cunningham "Marka Gelişim Süreci" konulu interaktif bir seminer verecek.
Yazının devamı için başlığını tıklayınız...

Hiç yorum yok: