LOGORAMA
Markalar amblemler ve logolar kullanılarak oluşturulmuş harika bir animasyon!...
Logorama from Marc Altshuler - Human Music onVimeo
ENTEGRE PAZARLAMA İLETİŞİMİ, REKLAM, HALKLA İLİŞKİLER, MARKA, PAZARLAMA, TASARIM VE KİŞİSEL GELİŞİM ÜZERİNE...
En iyi dileklerimle...
Tüm haberler yazarlarına aittir. Sadece bilgi amaçlı kullanılması ve haber yollarken kaynak bildirilmesi rica olunur.
Markalar amblemler ve logolar kullanılarak oluşturulmuş harika bir animasyon!...
Logorama from Marc Altshuler - Human Music onVimeo
Millward Brown adlı danışmanlık kuruluşunca yayınlanan "Dünyanın En Değerli 100 Markası" Sıralaması'na (Branz) göre, Google, 2006 yılında General Electric'i geçerek dünyanın en değerli markası haline geldi. Google'nin değerinin, 2005 yılına göre yüzde 77 artarak 66.3 milyar dolara çıktığı hesaplanıyor.
Branz listesinde General Electric, 61.8 milyar dolar ikinci olurken Microsoft 54.9 milyar dolar ile üçüncü sırada bulunuyor.
Coca Cola'nın 44.1 milyar dolar değeri ile dördüncü olduğu listenin ilk 10 basamaklarına China Mobile (5.), Marlboro (6.) ve dünyanın en büyük süpermarket zinciri Wal-Mart (7.) de girdi. Dünyanın en değerli 10 markası arasında ayrıca Citi, IBM ve Toyota da bulunuyor.
Millward Brand raporuna göre, China Mobine'ye 41.2 milyar, Marlboro'ya 39.1 milyar, Wal-Mart'a ise 36.8 milyar dolarlık değer biçiliyor. Citi'nin marka değeri 33.7 milyar dolar iken, IBM'nin 33.5 milyar, Toyota'nın ise, 33.4 milyar dolar olarak tahmin ediliyor.Öte yandan, Avrupa'nın en değerli üç markasının, sırasıyla Nokia, BMW ve Louis Vuitton olduğu bildirildi. ABD'nin en değerli üç markası ise, Google, General Electric ve Microsoft olarak sıralandı.
Branz listesi, finansal veriler ve bir milyon müşterinin görüşleri dikkate alınarak belirlendi.
Ekleyen:
HAKAN SARIHAN
Saat:
14:47
0
Yorum
Etiketler: REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER
Hedef kitleyi bu kadar iyi yakalayan, onları eleştirdiği halde (bana göre çok zarif bir hiciv var bu görsellerde) bağış yapmaya yöneltebilecek çok başarılı bir kampanya bence.
Aynı zamanda dünya ne hale geldi, ibret tablosu...
Ekleyen:
HAKAN SARIHAN
Saat:
13:45
0
Yorum
Etiketler: GRAFİK TASARIM, REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER
Yazan: Mustafa Duran
“Müşteriler değerli, mallarsa yalnızca ottur.” Çin Atasözü
Hedef kitlenin tutum ve davranışlarının belirlenmesinde sosyal sınıfın etkisi büyüktür. Pazarlama açısından sosyal sınıflar, tüketim davranışı ve tutumları için danışma grubu işlevini yerine getirmektedir.
Sosyal sınıf, “Aynı toplumsal saygınlığa sahip, birbiriyle sıkı ilişkileri olan ve davranışsal beklentileri benzer olan kişilerin oluşturduğu bir sosyal yapıdır” şeklinde tanımlanmaktadır.
Sosyal sınıf, sosyal hiyerarşi içinde kişilerin derecelendirilmesi işlemi olup hiyerarşik bir özelliğe sahiptir. Bu özellikten dolayı da, aynı sınıftaki üyeler hemen hemen aynı statüye sahip olurken, diğer sınıfın üyeleri ya daha fazla ya da daha az statüye sahip olmaktadır.
Sosyal sınıf, hedef kitle tutum ve davranışlarını etkileyen grupsal faktörler içersinde belki de en fazla üzerinde durulması gerekendir. Toplumsal yapının bazı sosyal grup ve tabakalarla da örüldüğü dikkate alınırsa, sosyal sınıfın bu grup ve tabakalardan nispeten bazı özellikler itibariyle benzer olanlardan oluştuğu söylenebilir.
Yazının devamı için başlığını tıklayınız.
Ekleyen:
HAKAN SARIHAN
Saat:
13:08
0
Yorum
Etiketler: ENTEGRE PAZARLAMA İLETİŞİMİ, PAZARLAMA VE SATIŞ
Ekleyen:
HAKAN SARIHAN
Saat:
11:18
0
Yorum
Etiketler: ENTEGRE PAZARLAMA İLETİŞİMİ, PAZARLAMA VE SATIŞ, STRATEJİ
İyi bir pazarlama planı, varolan müşterilerinizle bağlantı kurma ve yenilerini çekme yönteminizi şekillendirebilir. Hedeflemeniz gereken müşteri türlerini, onlara nasıl ulaşılacağını ve nelerin işi artırmayı sağladığını öğrenmek için sonuçların nasıl izleneceğini belirlemenize de yardımcı olabilir.
Bir pazarlama planınız yoksa oluşturmak zor değildir. Başarılı bir pazarlama planının karmaşık veya uzun olması gerekmez, ancak pazarlama çabalarınızı oluşturmanıza, yönetmenize ve eşgüdümlü hale getirmenize yardımcı olacak yeterli bilgiyi içermelidir.
Yazının devamı için başlığını tıklayınız...
Ekleyen:
HAKAN SARIHAN
Saat:
21:55
0
Yorum
Etiketler: PAZARLAMA VE SATIŞ